Používám nástroje 21. století
2D/3D Vizualizace
Nejde jen o to využít těchto půdorysů při inzerci, ale také je zahrnuji do materiálů, které si z prohlídky odnáší zájemce o Vaší nemovitost. Skvěle to funguje jako zpětná reklama a upřednostňuje, spolu s dalšími podklady, právě vaší nemovitost před ostatními v dané lokalitě. V případě potřeby vytvořím vizualizaci, jak může nemovitost vypadat po rekonstrukci. Například jako ZDE u RD Markvarec.
Strategie prodeje
Strategie je klíčovou součástí
nabídky na trhu. Pokud zvolíte neodpovídající, nebo špatnou strategii,
mohou nastat komplikace v podobě dlouhého prodeje a prodeje pod cenou.
Při vhodné strategii je výsledek opačný. Jednotlivé používané strategie
řadím mezi know-how a prezentuji je pouze na osobní schůzce. Podívejte se na video kde mluvím o cenotvorbě a strategii prodeje ZDE.
Prohlídkový manuál
Prohlídkový manuál je nekompromisně nejlepší prodejní nástroj při prohlídce nemovitosti. Obsahuje např. fotogalerii, list vlstnictví, 2D/3D vizualizaci atd. Jednoznačně upřednostňuje Vaší nemovitost během prohlídky i po prohlídce. Ve spojení s vhodnou strategií dostává celý proces prohlídky i prodeje na vyšší úroveň, kterou dnes klienti vyžadují. Podívejte se na video "Jak na prohlídky"
WWW Stránky
WWW stránky nemovitosti slouží k ještě lepší prezentaci Vaší
nemovitosti. V podstatě zde můžeme prezentovat vše, co se na klasických
realitních serverech nedá. Například další videoprezentace lokality kde se
nemovitost nachází, článek o historii nemovitosti, technické parametry,
projektové výkresy... Díky tomu je prezentace mnohem kvalitnější a internetové
vyhledávače snadněji najdou právě Vaší nemovitost. Příklad ZDE RD Tuháň
Videoprezentace
Videoprezentace není jen módním doplňkem. Jeho
síla je skryta především v upřednostnění vaší nemovitosti před ostatními ve
vyhledávačích a realitních serverech. Klient si tak téměř jistě rozklikne Vaší
nemovitost. Tím je vyšší návštěvnost, více prohlídek a více vážných zájemců.
Ukázky videoprezentací